Об’єктом вивчення та/або діяльності є: взаємодія і взаємний вплив начальників, підлеглих та колег, експлуатація та бойове застосування озброєння та військової техніки, створення та читання знакових систем. Теоретичний зміст предметної області – основні закони, закономірності, категорії, поняття, концепції, принципи і методи, які використовуються для управління військовими частинами (підрозділами) зв’язку у ході їх бойового застосування, у повсякденній діяльності і під час прогнозування ефективності їх бойового застосування.
Освітня програма має прикладне спрямування з професійним акцентом на формування компетентностей, необхідних для вирішення актуальних проблем військового управління у сфері військової освіти оборони на тактичному рівні.
Особливості програми Особливістю освітньої програми є поглиблення теоретичних знань та практичних навичок з питань виконання обов’язків на посадах тактичного рівня у структурах сектору безпеки і оборони з урахуванням досвіду російсько-української війни.
- Викладач: Admin Admin
- Викладач: Адміністратор1 Кафедра1
- Викладач: Адміністратор3 Кафедра3
- Викладач: Адміністратор31 Кафедра31
Курс підвищення кваліфікації з питань пошуку та використання вразливостей в інформаційно-телекомунікаційних системах призначений для підвищення кваліфікації військовослужбовців підрозділів відповідальних за кібероборону, які призначені (зараховані до кадрового резерву для просування по службі) на відповідні посади здійснюється з метою забезпечення та організації кіберзахисту в Збройних Силах України.
Викладання курсу підвищення кваліфікації з питань пошуку та використання вразливостей в інформаційно-телекомунікаційних системах (далі – курс підвищення кваліфікації) здійснюється у формі групових, практичних та самостійних (під керівництвом викладача) занять за тематикою 8 змістових модулів в обсязі 176 аудиторних годин, з них:
групові заняття – 32 аудиторних годин;
практичні заняття – 38 аудиторні години;
самостійні заняття (під керівництвом викладача) – 74 аудиторні години.
№ з/п | Найменування навчальної дисципліни | Загальний обсяг (годин) | ||
всього | аудиторних | самостійної роботи | ||
1. | Уразливості бездротових мереж та їх експлуатація. | 18 | 10 | 8 |
2. | Моніторинг інфраструктури. | 18 | 10 | 8 |
3. | Збір та аналіз інформації (OSINT). | 18 | 10 | 8 |
4. | Соціальна інженерія. | 18 | 10 | 8 |
5. | Web-атаки. | 18 | 10 | 8 |
6. | Способи пентестування White Box. | 18 | 10 | 8 |
7. | Атаки на інфраструктуру. | 18 | 10 | 8 |
8. | Пост експлуатація відповідно до рекомендацій PTES | 18 | 10 | 8 |
9. | CTF-змагання | 16 | 6 | 10 |
Всього годин | 160 | 86 | 74 |
Види контролю знань та умінь слухачів навчального курсу: вхідний, поточний, підсумковий.
Вхідний контроль проводиться на першому занятті навчального курсу з метою визначення рівня компетенції слухачів, яка необхідна для вивчення тем змістового плану навчального курсу. Результати вхідного контролю відображаються у звіті за навчальний курс.
Вимоги до вхідної професійної компетенції слухачів навчального курсу полягають у тому, що вони повинні
знати:
- принципи передавання даних через фізичне середовище, побудови мереж обміну даними з комутацією пакетів, у тому числі, модель взаємодії відкритих систем та її практичної реалізації у формі стеку протоколів TCP/IP;
- принципи побудови та різновиди сучасних операційних систем, їх роль у забезпеченні функціонування мереж обміну даними з комутацією пакетів та інформаційних сервісів на основі стеку протоколів TCP/IP;
- принципи розроблення програм з використанням мов програмування які підлягають трансляції та інтерпретації;
вміти:
- експлуатувати персональний комп’ютер з операційною системою компанії Microsoft на рівні локального адміністратора (досвідченого користувача);
- використовувати інформаційні сервіси Internet на рівні користувача персонального комп’ютера.
Поточний контроль проводиться науково-педагогічним працівниками на практичних заняттях курсу. Інформація, одержана під час поточного контролю, використовується для корегування методів та способів навчання. Результати поточного контролю враховується під час підсумкового контролю.
Підсумковий контроль здійснюється у формі заліку в останній день навчального курсу згідно розкладу. Залік є заходом об’єктивного контролю якості фахової підготовки слухачів навчального курсу. Перевірці підлягають теоретичні знання, рівень сформованих професійних умінь та навичок у відповідності з тематикою занять змістового плану навчального курсу.
- Викладач: Admin Admin
- Викладач: Адміністратор33 Кафедра33
Курс "Застосування технологій в умовах війни" створено в межах проекту "Victory Drones" за сприяння Центру підтримки аеророзвідки.
Працює за посиланням - https://dln.viti.edu.ua/
- Викладач: Admin Admin
- Викладач: Admin Admin
Оптоволоконні мережі, побудовані на основі волоконно-оптичних кабелів, найважливішою гідністю яких є висока пропускна здатність. Корпоративні мережі, організовані із застосуванням оптоволоконних мереж, мають ряд переваг, які роблять інвестиції в їх побудову вигідними як з технічної, так і з фінансової сторони. До їх достоїнств відносяться такі особливості:
Повна несприйнятливість до впливу електромагнітних полів та імпульсних перешкод.
Висока захищеність ліній зв'язку від проникнення і спроб отримати несанкціонований доступ в мережу, оскільки оптоволокно практично не випромінює в простір електромагнітні хвилі.
Велика дальність передачі інформації. Можна будувати ділянки мережі без ретрансляторів для передачі даних на відстань до 100 км
Довговічність ліній зв'язку. Оптоволокно слабо деградує з часом – стандартний термін експлуатації без помітного погіршення характеристик становить до 25 років.
Компанія Спецвузавтоматика проєктує оптоволоконні мережі з урахуванням прогнозу розвитку інфраструктури замовника. При побудові мереж ми використовуємо якісне оптоволокно з низьким коефіцієнтом загасання, а також обладнання та аксесуари, що випускаються провідними виробниками техніки для оптоволоконних мереж.
- Викладач: Admin Admin
- Викладач: Vlasenko Mykola